總網頁瀏覽量

2024年9月7日 星期六

Willy Asked

 1,Why can't I talk to you on the bus ?

A,My dear !I thought you are recovered and I hope forever !

2,Did you see that fox?

A,Klein Hobson Kinder !

3,How can I bought the Strings ?

A,I hope you have known how to use the Amazon System ?

4,Where can I find better ?

A,小新樂器行!

5,妳認為自己下地獄嗎?

A,我的苦札輯,是煉獄裡的人的希望,我真的與老弱殘障同在,而且,天主應允我“我必走過烈焰,而火不能使我焚!”

7,黃廷琳自殺死是因為甚麼?

答,她需要我,我不需要她!

8,答應我,不要去阿里山!

答,是的!你喜歡后里馬術嗎?我生日會去!

沒有留言:

張貼留言